رضائی, مسلم, حاتمی نسب, سید حسن, نایب زاده, دکتر شهناز. (1402). تحلیل مولفه‌های جایگاه‌سازی برند در ذهن مصرف‌کننده‌گان مسلمان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(4), 15-33.
مسلم رضائی; سید حسن حاتمی نسب; دکتر شهناز نایب زاده. "تحلیل مولفه‌های جایگاه‌سازی برند در ذهن مصرف‌کننده‌گان مسلمان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 4, 1402, 15-33.
رضائی, مسلم, حاتمی نسب, سید حسن, نایب زاده, دکتر شهناز. (1402). 'تحلیل مولفه‌های جایگاه‌سازی برند در ذهن مصرف‌کننده‌گان مسلمان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(4), pp. 15-33.
رضائی, مسلم, حاتمی نسب, سید حسن, نایب زاده, دکتر شهناز. تحلیل مولفه‌های جایگاه‌سازی برند در ذهن مصرف‌کننده‌گان مسلمان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 1(4): 15-33.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب