Pahlavani, Aminollah, Salar, Jamshid, Eghbal, Mohammadreza. (1402). Designing a Branding Model for Consumer Goods with a Social Responsibility Approach. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), -. doi: 10.30495/jsm.2024.1999211.1896
Aminollah Pahlavani; Jamshid Salar; Mohammadreza Eghbal. "Designing a Branding Model for Consumer Goods with a Social Responsibility Approach". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, , , 1402, -. doi: 10.30495/jsm.2024.1999211.1896
Pahlavani, Aminollah, Salar, Jamshid, Eghbal, Mohammadreza. (1402). 'Designing a Branding Model for Consumer Goods with a Social Responsibility Approach', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), pp. -. doi: 10.30495/jsm.2024.1999211.1896
Pahlavani, Aminollah, Salar, Jamshid, Eghbal, Mohammadreza. Designing a Branding Model for Consumer Goods with a Social Responsibility Approach. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; (): -. doi: 10.30495/jsm.2024.1999211.1896


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب