کارگر مطلق, محدثه, جهان, فائزه, اسد زاده, حسن. (1402). مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر پاسخ به مداخله و مداخله‌ی یکپارچگی حسی_حرکتی بر زبان شناختی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), -. doi: 10.30495/sbq.2024.709227
محدثه کارگر مطلق; فائزه جهان; حسن اسد زاده. "مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر پاسخ به مداخله و مداخله‌ی یکپارچگی حسی_حرکتی بر زبان شناختی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, , , 1402, -. doi: 10.30495/sbq.2024.709227
کارگر مطلق, محدثه, جهان, فائزه, اسد زاده, حسن. (1402). 'مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر پاسخ به مداخله و مداخله‌ی یکپارچگی حسی_حرکتی بر زبان شناختی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), pp. -. doi: 10.30495/sbq.2024.709227
کارگر مطلق, محدثه, جهان, فائزه, اسد زاده, حسن. مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر پاسخ به مداخله و مداخله‌ی یکپارچگی حسی_حرکتی بر زبان شناختی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; (): -. doi: 10.30495/sbq.2024.709227


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب