قشقائی, محمدتقی, احمدی موسی آباد, ایوب, طالقانی, محمد. (1403). طراحی یک مدل عامل بنیان مدیریت بهای تمام شده تولیدات با استفاده از تصمیمات درون و برون سازمانی در بازاریابی اسلامی محصولات صنعتی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(4), 1-27.
محمدتقی قشقائی; ایوب احمدی موسی آباد; محمد طالقانی. "طراحی یک مدل عامل بنیان مدیریت بهای تمام شده تولیدات با استفاده از تصمیمات درون و برون سازمانی در بازاریابی اسلامی محصولات صنعتی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 4, 1403, 1-27.
قشقائی, محمدتقی, احمدی موسی آباد, ایوب, طالقانی, محمد. (1403). 'طراحی یک مدل عامل بنیان مدیریت بهای تمام شده تولیدات با استفاده از تصمیمات درون و برون سازمانی در بازاریابی اسلامی محصولات صنعتی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(4), pp. 1-27.
قشقائی, محمدتقی, احمدی موسی آباد, ایوب, طالقانی, محمد. طراحی یک مدل عامل بنیان مدیریت بهای تمام شده تولیدات با استفاده از تصمیمات درون و برون سازمانی در بازاریابی اسلامی محصولات صنعتی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1403; 2(4): 1-27.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب