شکوری, محمدحسین, سعیدا اردکانی, سعید. (1403). بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر توسعه محصول جدید. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), 31-42.
محمدحسین شکوری; سعید سعیدا اردکانی. "بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر توسعه محصول جدید". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 2, 1403, 31-42.
شکوری, محمدحسین, سعیدا اردکانی, سعید. (1403). 'بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر توسعه محصول جدید', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), pp. 31-42.
شکوری, محمدحسین, سعیدا اردکانی, سعید. بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر توسعه محصول جدید. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1403; 2(2): 31-42.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب