حبیبی, نیکا, رحیمی نیک, اعظم, حق شناس کاشانی, فریده. (1402). طراحی و تبیین مدل هوش بازاریابی مبتنی بر توسعه محصولات جدید در صنعت خودرو ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), -.
نیکا حبیبی; اعظم رحیمی نیک; فریده حق شناس کاشانی. "طراحی و تبیین مدل هوش بازاریابی مبتنی بر توسعه محصولات جدید در صنعت خودرو ایران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, , , 1402, -.
حبیبی, نیکا, رحیمی نیک, اعظم, حق شناس کاشانی, فریده. (1402). 'طراحی و تبیین مدل هوش بازاریابی مبتنی بر توسعه محصولات جدید در صنعت خودرو ایران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), pp. -.
حبیبی, نیکا, رحیمی نیک, اعظم, حق شناس کاشانی, فریده. طراحی و تبیین مدل هوش بازاریابی مبتنی بر توسعه محصولات جدید در صنعت خودرو ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; (): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب