ملکی, مرضیه, دشت لعلی, زهرا. (1403). پیش‌بینی انتخاب محصول توسط مشتریان مبتنی بر بازاریابی عصبی با الگوریتم هوش جمعی سالپ آشوبی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(1), 38-59. doi: 10.30495/jmemiau.2024.709547
مرضیه ملکی; زهرا دشت لعلی. "پیش‌بینی انتخاب محصول توسط مشتریان مبتنی بر بازاریابی عصبی با الگوریتم هوش جمعی سالپ آشوبی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 1, 1403, 38-59. doi: 10.30495/jmemiau.2024.709547
ملکی, مرضیه, دشت لعلی, زهرا. (1403). 'پیش‌بینی انتخاب محصول توسط مشتریان مبتنی بر بازاریابی عصبی با الگوریتم هوش جمعی سالپ آشوبی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(1), pp. 38-59. doi: 10.30495/jmemiau.2024.709547
ملکی, مرضیه, دشت لعلی, زهرا. پیش‌بینی انتخاب محصول توسط مشتریان مبتنی بر بازاریابی عصبی با الگوریتم هوش جمعی سالپ آشوبی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1403; 10(1): 38-59. doi: 10.30495/jmemiau.2024.709547


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب