آتشی, مهراد, نیک بخش, رضا, فراهانی, ابوالفضل, امیرتاش, علی, صفانیا, علی محمد. (1402). ارتباط عشق به برند و خرید آنی مشتریان ورزشی با میانجی گری تمایل به مصرف لذت‌گرایانه در بازیکنان لیگ برتر بسکتبال ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(50), 13-34.
مهراد آتشی; رضا نیک بخش; ابوالفضل فراهانی; علی امیرتاش; علی محمد صفانیا. "ارتباط عشق به برند و خرید آنی مشتریان ورزشی با میانجی گری تمایل به مصرف لذت‌گرایانه در بازیکنان لیگ برتر بسکتبال ایران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 50, 1402, 13-34.
آتشی, مهراد, نیک بخش, رضا, فراهانی, ابوالفضل, امیرتاش, علی, صفانیا, علی محمد. (1402). 'ارتباط عشق به برند و خرید آنی مشتریان ورزشی با میانجی گری تمایل به مصرف لذت‌گرایانه در بازیکنان لیگ برتر بسکتبال ایران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(50), pp. 13-34.
آتشی, مهراد, نیک بخش, رضا, فراهانی, ابوالفضل, امیرتاش, علی, صفانیا, علی محمد. ارتباط عشق به برند و خرید آنی مشتریان ورزشی با میانجی گری تمایل به مصرف لذت‌گرایانه در بازیکنان لیگ برتر بسکتبال ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 15(50): 13-34.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب