خدائی, فیروز, تقی‌زاده, هوشنگ, باقرزاده خواجه, مجید. (1402). طراحی مدل عوامل کلیدی ارزش‌آفرینی پایدار در زنجیره‌‌های تامین صنعت نفت و ‏گاز ایران با تاکید بر بازاریابی اسلامی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), 17-32.
فیروز خدائی; هوشنگ تقی‌زاده; مجید باقرزاده خواجه. "طراحی مدل عوامل کلیدی ارزش‌آفرینی پایدار در زنجیره‌‌های تامین صنعت نفت و ‏گاز ایران با تاکید بر بازاریابی اسلامی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 1, 1402, 17-32.
خدائی, فیروز, تقی‌زاده, هوشنگ, باقرزاده خواجه, مجید. (1402). 'طراحی مدل عوامل کلیدی ارزش‌آفرینی پایدار در زنجیره‌‌های تامین صنعت نفت و ‏گاز ایران با تاکید بر بازاریابی اسلامی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), pp. 17-32.
خدائی, فیروز, تقی‌زاده, هوشنگ, باقرزاده خواجه, مجید. طراحی مدل عوامل کلیدی ارزش‌آفرینی پایدار در زنجیره‌‌های تامین صنعت نفت و ‏گاز ایران با تاکید بر بازاریابی اسلامی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 2(1): 17-32.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب