Salehi, Hadiseh, Khoii, Roya, Arjmandnia, Ali Akbar. (1402). Impact of Dynamic Assessment on ADHD Learners’ Knowledge of L2 Vocabulary and Working Memory: A Case Study. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), -. doi: 10.30486/relp.2023.1995287.1498
Hadiseh Salehi; Roya Khoii; Ali Akbar Arjmandnia. "Impact of Dynamic Assessment on ADHD Learners’ Knowledge of L2 Vocabulary and Working Memory: A Case Study". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, , , 1402, -. doi: 10.30486/relp.2023.1995287.1498
Salehi, Hadiseh, Khoii, Roya, Arjmandnia, Ali Akbar. (1402). 'Impact of Dynamic Assessment on ADHD Learners’ Knowledge of L2 Vocabulary and Working Memory: A Case Study', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), pp. -. doi: 10.30486/relp.2023.1995287.1498
Salehi, Hadiseh, Khoii, Roya, Arjmandnia, Ali Akbar. Impact of Dynamic Assessment on ADHD Learners’ Knowledge of L2 Vocabulary and Working Memory: A Case Study. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; (): -. doi: 10.30486/relp.2023.1995287.1498


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب