رخشانی, جاوید, جهانگیری, ابراهیم. (2). بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت کیفیت جامع و کیفیت خدمات با مشتری در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), 24-38.
جاوید رخشانی; ابراهیم جهانگیری. "بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت کیفیت جامع و کیفیت خدمات با مشتری در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 2, 2, 24-38.
رخشانی, جاوید, جهانگیری, ابراهیم. (2). 'بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت کیفیت جامع و کیفیت خدمات با مشتری در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), pp. 24-38.
رخشانی, جاوید, جهانگیری, ابراهیم. بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت کیفیت جامع و کیفیت خدمات با مشتری در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2; 1(2): 24-38.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب