سالاری مهر, حسین, داودی, سیدمحمدرضا, دلوی, محمدرضا. (1403). بررسی تأثیر اخلاق بازاریابی اسلامی و بازاریابی همگرایی بر عملکرد بانک با نقش میانجی فرهنگ خدمتگزاری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), 80-97.
حسین سالاری مهر; سیدمحمدرضا داودی; محمدرضا دلوی. "بررسی تأثیر اخلاق بازاریابی اسلامی و بازاریابی همگرایی بر عملکرد بانک با نقش میانجی فرهنگ خدمتگزاری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 2, 1403, 80-97.
سالاری مهر, حسین, داودی, سیدمحمدرضا, دلوی, محمدرضا. (1403). 'بررسی تأثیر اخلاق بازاریابی اسلامی و بازاریابی همگرایی بر عملکرد بانک با نقش میانجی فرهنگ خدمتگزاری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), pp. 80-97.
سالاری مهر, حسین, داودی, سیدمحمدرضا, دلوی, محمدرضا. بررسی تأثیر اخلاق بازاریابی اسلامی و بازاریابی همگرایی بر عملکرد بانک با نقش میانجی فرهنگ خدمتگزاری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1403; 2(2): 80-97.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب