اکبر زاده, جعفر, حسین زاده, علی, غفاری, محمد. (1403). طراحی و تبیین مدل پیشایندها و پیامدهای تنفر از برندهای خدماتی (مورد مطالعه صنعت بانکداری ایران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(4), 28-54.
جعفر اکبر زاده; علی حسین زاده; محمد غفاری. "طراحی و تبیین مدل پیشایندها و پیامدهای تنفر از برندهای خدماتی (مورد مطالعه صنعت بانکداری ایران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 4, 1403, 28-54.
اکبر زاده, جعفر, حسین زاده, علی, غفاری, محمد. (1403). 'طراحی و تبیین مدل پیشایندها و پیامدهای تنفر از برندهای خدماتی (مورد مطالعه صنعت بانکداری ایران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(4), pp. 28-54.
اکبر زاده, جعفر, حسین زاده, علی, غفاری, محمد. طراحی و تبیین مدل پیشایندها و پیامدهای تنفر از برندهای خدماتی (مورد مطالعه صنعت بانکداری ایران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1403; 2(4): 28-54.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب