حاج علی اکبری, فیروزه, خوئینی, الهه. (1403). تقلید و انگیزه: بررسی رفتار خرید مصرف کننده ایرانی - اسلامی در تجارت اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), 78-97.
فیروزه حاج علی اکبری; الهه خوئینی. "تقلید و انگیزه: بررسی رفتار خرید مصرف کننده ایرانی - اسلامی در تجارت اجتماعی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 3, 1403, 78-97.
حاج علی اکبری, فیروزه, خوئینی, الهه. (1403). 'تقلید و انگیزه: بررسی رفتار خرید مصرف کننده ایرانی - اسلامی در تجارت اجتماعی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), pp. 78-97.
حاج علی اکبری, فیروزه, خوئینی, الهه. تقلید و انگیزه: بررسی رفتار خرید مصرف کننده ایرانی - اسلامی در تجارت اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1403; 2(3): 78-97.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب