احمدی, جاوید, زکی پور, مهدی, نیکخواه, نیلوفر. (1403). مدلسازی فاکتورها و عوامل زمینه ای تاثیرگذار در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) با تاکید بر مبانی اسلامی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), 1-17.
جاوید احمدی; مهدی زکی پور; نیلوفر نیکخواه. "مدلسازی فاکتورها و عوامل زمینه ای تاثیرگذار در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) با تاکید بر مبانی اسلامی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 3, 1403, 1-17.
احمدی, جاوید, زکی پور, مهدی, نیکخواه, نیلوفر. (1403). 'مدلسازی فاکتورها و عوامل زمینه ای تاثیرگذار در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) با تاکید بر مبانی اسلامی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), pp. 1-17.
احمدی, جاوید, زکی پور, مهدی, نیکخواه, نیلوفر. مدلسازی فاکتورها و عوامل زمینه ای تاثیرگذار در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) با تاکید بر مبانی اسلامی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1403; 2(3): 1-17.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب