طهمورثی, الهه, حسن پور قروقچی, اسماعیل, مکی‌زاده, وحید. (1403). شناسایی ابعاد ارتباطات یکپارچه بازاریابی جهت ترغیب مصرف کننده به محصولات ایرانی از طریق تحلیل روایت‌های فضای آفلاین و آنلاین. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), 44-56.
الهه طهمورثی; اسماعیل حسن پور قروقچی; وحید مکی‌زاده. "شناسایی ابعاد ارتباطات یکپارچه بازاریابی جهت ترغیب مصرف کننده به محصولات ایرانی از طریق تحلیل روایت‌های فضای آفلاین و آنلاین". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 3, 1403, 44-56.
طهمورثی, الهه, حسن پور قروقچی, اسماعیل, مکی‌زاده, وحید. (1403). 'شناسایی ابعاد ارتباطات یکپارچه بازاریابی جهت ترغیب مصرف کننده به محصولات ایرانی از طریق تحلیل روایت‌های فضای آفلاین و آنلاین', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), pp. 44-56.
طهمورثی, الهه, حسن پور قروقچی, اسماعیل, مکی‌زاده, وحید. شناسایی ابعاد ارتباطات یکپارچه بازاریابی جهت ترغیب مصرف کننده به محصولات ایرانی از طریق تحلیل روایت‌های فضای آفلاین و آنلاین. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1403; 2(3): 44-56.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب