بلوک یزدی, زهرا, دهقانی اشکذری, محمدرضا. (1403). تحلیل استراتژیک برند دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بر مبنای مدل SWOT با رویکرد غربالگری فازی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), 82-101.
زهرا بلوک یزدی; محمدرضا دهقانی اشکذری. "تحلیل استراتژیک برند دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بر مبنای مدل SWOT با رویکرد غربالگری فازی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 1, 1403, 82-101.
بلوک یزدی, زهرا, دهقانی اشکذری, محمدرضا. (1403). 'تحلیل استراتژیک برند دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بر مبنای مدل SWOT با رویکرد غربالگری فازی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), pp. 82-101.
بلوک یزدی, زهرا, دهقانی اشکذری, محمدرضا. تحلیل استراتژیک برند دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بر مبنای مدل SWOT با رویکرد غربالگری فازی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1403; 3(1): 82-101.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب