فخرحسینی, سید فخرالدین. (1403). اولویت‌سنجی استراتژی‌های قیمت‌گذاری محصولات جدید در یک بازار اسلامی با استفاده از رویکرد MCDM هیبریدی(مطالعه موردی: شرکت مواد سلولزی و دستمال کاغذی شکوه. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), 42-65.
سید فخرالدین فخرحسینی. "اولویت‌سنجی استراتژی‌های قیمت‌گذاری محصولات جدید در یک بازار اسلامی با استفاده از رویکرد MCDM هیبریدی(مطالعه موردی: شرکت مواد سلولزی و دستمال کاغذی شکوه". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 1, 1403, 42-65.
فخرحسینی, سید فخرالدین. (1403). 'اولویت‌سنجی استراتژی‌های قیمت‌گذاری محصولات جدید در یک بازار اسلامی با استفاده از رویکرد MCDM هیبریدی(مطالعه موردی: شرکت مواد سلولزی و دستمال کاغذی شکوه', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), pp. 42-65.
فخرحسینی, سید فخرالدین. اولویت‌سنجی استراتژی‌های قیمت‌گذاری محصولات جدید در یک بازار اسلامی با استفاده از رویکرد MCDM هیبریدی(مطالعه موردی: شرکت مواد سلولزی و دستمال کاغذی شکوه. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1403; 3(1): 42-65.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب