حاجی نصیری, امیر حسین, راه چمنی, احمد. (1403). تاثیر اعتماد، اعتقادات مذهبی و نوجویی مصرف کننده بر تمایل به خرید اینترنتی لباس های پوشیده در میان مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه نورا). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), 1-18.
امیر حسین حاجی نصیری; احمد راه چمنی. "تاثیر اعتماد، اعتقادات مذهبی و نوجویی مصرف کننده بر تمایل به خرید اینترنتی لباس های پوشیده در میان مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه نورا)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 1, 1403, 1-18.
حاجی نصیری, امیر حسین, راه چمنی, احمد. (1403). 'تاثیر اعتماد، اعتقادات مذهبی و نوجویی مصرف کننده بر تمایل به خرید اینترنتی لباس های پوشیده در میان مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه نورا)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), pp. 1-18.
حاجی نصیری, امیر حسین, راه چمنی, احمد. تاثیر اعتماد، اعتقادات مذهبی و نوجویی مصرف کننده بر تمایل به خرید اینترنتی لباس های پوشیده در میان مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه نورا). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1403; 3(1): 1-18.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب