جعفری, تورج, مصلح, مریم, خونساری, یحی. (1403). شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر موفقیت برندهای فعال در صنعت ساخت و ساز. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), 15-43.
تورج جعفری; مریم مصلح; یحی خونساری. "شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر موفقیت برندهای فعال در صنعت ساخت و ساز". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 1, 1403, 15-43.
جعفری, تورج, مصلح, مریم, خونساری, یحی. (1403). 'شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر موفقیت برندهای فعال در صنعت ساخت و ساز', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), pp. 15-43.
جعفری, تورج, مصلح, مریم, خونساری, یحی. شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر موفقیت برندهای فعال در صنعت ساخت و ساز. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1403; 2(1): 15-43.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب