حدادی, محمد حسن, بهرامی راد, فاطمه, عظیمی علمداری, مریم, سیرنگ, بهروز. (1403). بررسی اثربخشی نمایشگاههای عرضه محصولات کسب و کارهای خانگی در ارتقاء توانمندیهای بازاریابی و فروش محصولات (مطالعه موردی: استان آذربایجان شرقی). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), 1-14.
محمد حسن حدادی; فاطمه بهرامی راد; مریم عظیمی علمداری; بهروز سیرنگ. "بررسی اثربخشی نمایشگاههای عرضه محصولات کسب و کارهای خانگی در ارتقاء توانمندیهای بازاریابی و فروش محصولات (مطالعه موردی: استان آذربایجان شرقی)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 1, 1403, 1-14.
حدادی, محمد حسن, بهرامی راد, فاطمه, عظیمی علمداری, مریم, سیرنگ, بهروز. (1403). 'بررسی اثربخشی نمایشگاههای عرضه محصولات کسب و کارهای خانگی در ارتقاء توانمندیهای بازاریابی و فروش محصولات (مطالعه موردی: استان آذربایجان شرقی)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), pp. 1-14.
حدادی, محمد حسن, بهرامی راد, فاطمه, عظیمی علمداری, مریم, سیرنگ, بهروز. بررسی اثربخشی نمایشگاههای عرضه محصولات کسب و کارهای خانگی در ارتقاء توانمندیهای بازاریابی و فروش محصولات (مطالعه موردی: استان آذربایجان شرقی). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1403; 2(1): 1-14.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب