آذری, حسن, میرابی, وحید رضا, غلام زاده, داریوش. (1403). اولویت بندی مولفه های موثر مدل برند کارفرمایی مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی( مورد کاوی در صنعت برق ایران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), -.
حسن آذری; وحید رضا میرابی; داریوش غلام زاده. "اولویت بندی مولفه های موثر مدل برند کارفرمایی مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی( مورد کاوی در صنعت برق ایران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, , , 1403, -.
آذری, حسن, میرابی, وحید رضا, غلام زاده, داریوش. (1403). 'اولویت بندی مولفه های موثر مدل برند کارفرمایی مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی( مورد کاوی در صنعت برق ایران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), pp. -.
آذری, حسن, میرابی, وحید رضا, غلام زاده, داریوش. اولویت بندی مولفه های موثر مدل برند کارفرمایی مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی( مورد کاوی در صنعت برق ایران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1403; (): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب