میراحمدی, سید محمد رضا, اصلاحی, فاطمه, آقاجانی, مجتبی. (1403). شناسایی تجربه دیجیتال مشتری و تاثیر آن بر رضایت خرید و بازگشت مجدد در سبک زندگی اسلامی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(4), 107-120.
سید محمد رضا میراحمدی; فاطمه اصلاحی; مجتبی آقاجانی. "شناسایی تجربه دیجیتال مشتری و تاثیر آن بر رضایت خرید و بازگشت مجدد در سبک زندگی اسلامی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 4, 1403, 107-120.
میراحمدی, سید محمد رضا, اصلاحی, فاطمه, آقاجانی, مجتبی. (1403). 'شناسایی تجربه دیجیتال مشتری و تاثیر آن بر رضایت خرید و بازگشت مجدد در سبک زندگی اسلامی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(4), pp. 107-120.
میراحمدی, سید محمد رضا, اصلاحی, فاطمه, آقاجانی, مجتبی. شناسایی تجربه دیجیتال مشتری و تاثیر آن بر رضایت خرید و بازگشت مجدد در سبک زندگی اسلامی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1403; 2(4): 107-120.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب