| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,620,513 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,296,077 |
شناسایی شاخصه های الگوی مدیریت بالندگی حرفهای معلمان با تاکید بر تقویت هویت اسلامی- ایرانی | ||
| پژوهش های بازاریابی اسلامی | ||
| مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 مهر 1403 | ||
| نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
| نویسندگان | ||
| جبار رضایی1؛ سپیده جعفری* 2؛ فرانک امیدیان3 | ||
| 1دانشجوی دکتری، گروه مدیریت آموزشی، واحد اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی، اهواز، ایران. | ||
| 2استادیار، گروه مدیریت آموزشی، واحد اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی، اهواز، ایران | ||
| 3دانشیار، گروه علوم تربیتی، واحد دزفول، دانشگاه آزاد اسلامی، دزفول، ایران. | ||
| چکیده | ||
| هدف اصلی این پژوهش، شناسایی شاخصه های الگوی مدیریت بالندگی حرفهای معلمان با تاکید بر تقویت هویت اسلامی- ایرانی بود. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت دادهها و سبک تحلیل در گروه تحقیقات کیفی قرار گرفته و به روش فراترکیب بود. روش جمع آوری دادهها در این پژوهش مبتنی بر اطلاعات اسنادی است. دادههای پژوهش با استفاده از روش فراترکیب جمع آوری و تحلیل شدند به منظور جمع آوری دادههای مرتبط با پژوهش که کلیه مطالعات صورت گرفته در زمینه بالندگی حرفهای معلمان و سپس استخراج و شناسایی مؤلفههای مؤثر بر آن در این مطالعات از روش هفت مرحلهای سندول سکی و باروسو (۲۰۰۷) استفاده شد. یافتههای تحقیق نشان داد که حاکمیت برنامه محوری با رعایت اصل معلم محوری، طراحی و ارائه الگوی لباس و پوشش مناسب متنوع زیبا و آراسته مبتنی بر فرهنگ -ایرانی- اسلامی، آماده سازی بسترهای لازم برای ارتقاء شایستگیهای اخلاقی علمی و حرفهای معلمان و آماده سازی توان، انگیزش و بسترهای لازم و مناسب جهت خود یادگیری و خودسازی مادام العمر برای معلمان از طریق برنامههای درسی و تربیتی را در پی دارد. | ||
| کلیدواژهها | ||
| بالندگی حرفهای؛ معلمان؛ هویت اسلامی- ایرانی | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 168 |
||