الاسوند, عزیزاله, صالحی, اله کرم, کوه بر, محمد امین. (1404). تبیین شاخص‌های بازاریابی اجتماعی در حسابرسی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(3), 67-87.
عزیزاله الاسوند; اله کرم صالحی; محمد امین کوه بر. "تبیین شاخص‌های بازاریابی اجتماعی در حسابرسی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 3, 1404, 67-87.
الاسوند, عزیزاله, صالحی, اله کرم, کوه بر, محمد امین. (1404). 'تبیین شاخص‌های بازاریابی اجتماعی در حسابرسی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(3), pp. 67-87.
الاسوند, عزیزاله, صالحی, اله کرم, کوه بر, محمد امین. تبیین شاخص‌های بازاریابی اجتماعی در حسابرسی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1404; 3(3): 67-87.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب