حسین زاده جناقرد, فاطمه, حسینی, مهدی, صیامی, حامد. (1403). بررسی تأثیر راهبردگرایی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی (مورد مطالعه: بانک سپه استان اردبیل). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), 1-23.
فاطمه حسین زاده جناقرد; مهدی حسینی; حامد صیامی. "بررسی تأثیر راهبردگرایی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی (مورد مطالعه: بانک سپه استان اردبیل)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 3, 1403, 1-23.
حسین زاده جناقرد, فاطمه, حسینی, مهدی, صیامی, حامد. (1403). 'بررسی تأثیر راهبردگرایی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی (مورد مطالعه: بانک سپه استان اردبیل)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), pp. 1-23.
حسین زاده جناقرد, فاطمه, حسینی, مهدی, صیامی, حامد. بررسی تأثیر راهبردگرایی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی (مورد مطالعه: بانک سپه استان اردبیل). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1403; 2(3): 1-23.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب