کریمی مزرعه شاه, مسعود, تلوحسینی, فرخ, فرهمند, امیرعباس. (1404). مدل‌سازی ساختاری عوامل مؤثر بر بازاریابی آینده‌نگر مبتنی بر نوآوری پایدار در صنعت فرش دستباف. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), -.
مسعود کریمی مزرعه شاه; فرخ تلوحسینی; امیرعباس فرهمند. "مدل‌سازی ساختاری عوامل مؤثر بر بازاریابی آینده‌نگر مبتنی بر نوآوری پایدار در صنعت فرش دستباف". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, , , 1404, -.
کریمی مزرعه شاه, مسعود, تلوحسینی, فرخ, فرهمند, امیرعباس. (1404). 'مدل‌سازی ساختاری عوامل مؤثر بر بازاریابی آینده‌نگر مبتنی بر نوآوری پایدار در صنعت فرش دستباف', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), pp. -.
کریمی مزرعه شاه, مسعود, تلوحسینی, فرخ, فرهمند, امیرعباس. مدل‌سازی ساختاری عوامل مؤثر بر بازاریابی آینده‌نگر مبتنی بر نوآوری پایدار در صنعت فرش دستباف. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1404; (): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب