زنگوئی, زهره, خدایاری, faranak, اشرفی, آزاده, طاهری‌کیا, فریز. (1404). طراحی مدل انسان‌شناسی برند با رویکرد جان‌بخشی برند با تکیه بر مبانی اسلامی در صنایع غذایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), -.
زهره زنگوئی; faranak خدایاری; آزاده اشرفی; فریز طاهری‌کیا. "طراحی مدل انسان‌شناسی برند با رویکرد جان‌بخشی برند با تکیه بر مبانی اسلامی در صنایع غذایی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, , , 1404, -.
زنگوئی, زهره, خدایاری, faranak, اشرفی, آزاده, طاهری‌کیا, فریز. (1404). 'طراحی مدل انسان‌شناسی برند با رویکرد جان‌بخشی برند با تکیه بر مبانی اسلامی در صنایع غذایی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), pp. -.
زنگوئی, زهره, خدایاری, faranak, اشرفی, آزاده, طاهری‌کیا, فریز. طراحی مدل انسان‌شناسی برند با رویکرد جان‌بخشی برند با تکیه بر مبانی اسلامی در صنایع غذایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1404; (): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب