علیدوست, آیدا. (1404). بررسی تاثیر استراتژهای نوین بازاریابی بر ایجاد مزیت رقابتی و اعتماد عمومی در خدمات بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان اردبیل). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), -.
آیدا علیدوست. "بررسی تاثیر استراتژهای نوین بازاریابی بر ایجاد مزیت رقابتی و اعتماد عمومی در خدمات بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان اردبیل)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, , , 1404, -.
علیدوست, آیدا. (1404). 'بررسی تاثیر استراتژهای نوین بازاریابی بر ایجاد مزیت رقابتی و اعتماد عمومی در خدمات بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان اردبیل)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), pp. -.
علیدوست, آیدا. بررسی تاثیر استراتژهای نوین بازاریابی بر ایجاد مزیت رقابتی و اعتماد عمومی در خدمات بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان اردبیل). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1404; (): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب