1.

بررسی رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و تعهد سازمانی در شرکت بیمه ایران

صفحه 7-19
بهنام اسماعیلی فر؛ نیلوفر شیرازی

2.

تأثیر محیط فیزیکی و اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری

صفحه 21-43
زهره دهدشتی شاهرخ؛ علی محمدی

3.

بررسی اثرات پویای استرس مالی بر عملکرد صنعت بانکداری ایران

صفحه 45-61
حمیدرضا کردلویی؛ فائزه ذوالفقاری

4.

تأثیر تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید در صنعت کالاهای تند‌گردش

صفحه 63-79
احسانه نژاد محمد نامقی؛ نصرت اله شادنوش؛ داریوش غفاری

5.

بررسی تأثیر ابعاد مسئله‌یابی بر میزان اجرای خط‌مشی‌ها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)

صفحه 81-96
مهدیه شیخ پور؛ سنجر سلاجقه؛ حسین شریعت

6.

بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران

صفحه 97-107
وحیدرضا میرابی؛ علی شفیعی

7.

ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی

صفحه 109-127
شهاب کسکه؛ داوود شوکت آبادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب