1.

طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان

صفحه 1-34
سعید محمودی بردزردی؛ اسکندر فتحی آذر؛ فیروز محمودی؛ رحیم بدری گرگری

2.

طراحی الگوی برنامه درسی پژوهش محوری در مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی برای پرورش تفکر و خلاقیت در دانش آموزان

صفحه 63-106
راحله قاضی اردکانی؛ حسن ملکی؛ علیرضا صادقی؛ فریبرز درتاج

3.

تأثیر نوروفیدبک آلفا/تتا بر خلاقیت هیجانی و شناختی کودکان

صفحه 35-62
زهره علاءالدینی؛ مهرداد کلانتری؛ محمدباقر کجباف؛ حسین مولوی

4.

رابطه سبک مدیریت کلاس مبتنی بر خلاقیت با کیفیت زندگی در مدرسه و اضطراب دانش آموزان

صفحه 107-132
امیر هژبری؛ حمید شفیع زاده

5.

بررسی تأثیر مدیریت استعداد بر خلاقیت سازمان با نقش میانجی اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: دبیران مقطع متوسطه شهرستان تربت حیدریه)

صفحه 133-162
علی حسین زاده؛ زینب مستقیمی

6.

بررسی نقش واسطه ای خود تفسیری در رابطه بین عزت نفس و خلاقیت در دانش آموزان پسر سال سوم شهر کرج

صفحه 163-194
سجاد الوندی فر؛ پروین کدیور؛ مهدی عربزاده

7.

تبیین رفتارهای نوآورانه معلمان براساس باورهای غیرمنطقی و تفکر سیستمی آنان

صفحه 195-216
سارا مهرآمیز؛ محمد اکبری بورنگ؛ محمد علی رستمی نژاد

8.

بررسی تأثیر توسعه نظام مالکیت معنوی و دانش ثبت شده در ایجاد انگیزه برای نوآوری صنعت

صفحه 217-250
مریم شعوری؛ امیر نجفی

9.

تأثیر آموزش روش تدریس بارش مغزی بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه هفتم در درس کار و فناوری مدارس متوسطه اول ناحیه سه شهرستان کرج در سال تحصیلی 1394- 1395

صفحه 251-276
علی راهبر؛ علیرضا عصاره؛ غلامعلی احمدی؛ بهرام صالح صدق پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب