دوره و شماره: دوره 2، شماره 5 - شماره پیاپی 32، تابستان 1391، صفحه 16-27  XML

1

تجارب دانشجویان دکتری ریاضی از تأثیر تربیتی استاد راهنما در توسعه دانش تدریس

صفحه 1-15
عظیمه سادات خاکباز؛ جمیله علم الهدی؛ نعمت الله موسی پور؛ اسماعیل بابلیان

2

تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوم متوسطه بر اساس تئوری هوش‌های چندگانه گاردنر

صفحه 16-27
مریم یوسفی قصابسرایی؛ کامیان خزایی

3

بررسی تطبیقی و تحلیلی نظام آموزش عالی از راه دوردر کشورهای انگلستان، هند و ایران

صفحه 28-48
رضا فضلعلی زاده؛ احمد آقازاده؛ قدسی احقر

4

ارائه الگویی ساختاری برای رابطه خودکارآمدی و شایستگی‌های اعضای هیأت علمی با کیفیت تدریس آنان در دانشگاه آزاد اسلامی

صفحه 49-67
نیما شهیدی؛ پریوش جعفری؛ نادرقلی قورچیان؛ جواد بهبودیان

5

شناسایی ابعاد معلم اثربخش و اعتبار سنجی مولفه‌های آن توسط دبیران دوره متوسطه شهر یاسوج

صفحه 68-81
مهدی سبحانی نژاد؛ حامد زمانی منش

6

بررسی تأثیرانواع ارزشیابی بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم تجربی پایه سوم ابتدایی دانش‌آموزان شهرستان لردگان

صفحه 82-94
آذر قلی زاده؛ محمد قنبری طلب؛ علی قنبری

7

ارزیابی مدل باورهای خودکارآمدی معلمان به عنوان تعیین کننده میزان رضایت شغلی آنها و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 95-107
بهروز قلائی؛ پروین کدیور؛ غلامرضا صرامی؛ محمد اسفندیاری

8

بررسی عوامل بازدارنده مؤثر بر پژوهش‌های فرهنگیان

صفحه 108-122
سیف اله فضل الهی قمیشی؛ عباس علی نوروزی؛ منصوره ملکی توانا

9

بررسی رابطه بین هوش هیجانی و کیفیت زندگی کاری با سازگاری شغلی در بین معلمان رسمی و حق التدریس مقطع ابتدایی شهرستان سردشت در سال تحصیلی 90 ـ 89

صفحه 123-136
محمود احمد نژاد؛ محمد حسنی؛ فیروزه سپهریان؛ خه بات شجاعی

10

بررسی نقش آموزش‌های پس از سواد در ارتقای سطح آگاهی‌های زنان و دختران نو سواد بزرگسال روستایی

صفحه 137-148
ناصر سراج خرمی؛ علیرضا شیرین صحرائی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.