دوره و شماره: دوره 2، شماره 17 - شماره پیاپی 44، بهار 1394، صفحه 123-134  XML

1

عوامل بازدارنده و راهبردهای به کارگیری شبکه اجتماعی برای تدریس و یادگیری مؤثر در آموزش

پژوهش در برنامه ریزی درسی
صفحه 1-14
حسن صائمی؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ محمد عطاران؛ احمد علی فروغی ابری

2

«شما باید بدانید» چالش‌های تدریس در دانشگاه چیست؟!

پژوهش در برنامه ریزی درسی
صفحه 15-25
سمیه شاه طالبی؛ فروغ تصدیقی؛ احمدرضا نصر

3

واکاوی برنامه درسی مغفول برای تربیت جنسی دانش‌آموزان پسر مقطع راهنمایی تحصیلی

پژوهش در برنامه ریزی درسی
صفحه 26-40
اصغر ابراهیمی هرستانی؛ بهروز مهرام؛ محمدجواد لیاقتدار

4

بررسی تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر پرورش روحیه پژوهشگری کودکان دوره پیش دبستانی

پژوهش در برنامه ریزی درسی
صفحه 41-49
زهره جعفری؛ پروین صمدی؛ یحیی قائدی

5

بررسی نقش عناصر برنامه درسی کلاین در افت تحصیلی درس ریاضی سال اول دوره متوسطه از دیدگاه شرکای برنامه درسی

پژوهش در برنامه ریزی درسی
صفحه 50-62
کیمیا ابراهیم کافوری؛ حسن ملکی؛ علی اکبر خسروی بابادی

6

مقایسه عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دوزبانه و تک زبانه دوره ابتدایی

پژوهش در برنامه ریزی درسی
صفحه 63-75
الهام حاتم زاده عربی؛ صمد ایزدی؛ سهیلا هاشمی

7

شناسایی باورهای معلمان در باب میزان ارزشمندی جهت‌گیری‌های شش‌گانه برنامه درسی

پژوهش در برنامه ریزی درسی
صفحه 76-88
نصراله نوروزی؛ زهرا معرفت؛ حبیب اله نعمتی زیارتی؛ زهرا میرشکاری

8

ارزیابی میزان هم‌خوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده درس علوم تجربی سال دوم راهنمایی شهرستان نی‌ریز در سال تحصیلی 92 ـ 1391

پژوهش در برنامه ریزی درسی
صفحه 89-98
زینب میرشکاری؛ احمدرضا اوجی نژاد؛ عباس قلتاش

9

تأثیر آموزش زیست شناسی به روش تفکر استقرایی بر سطوح یادگیری درس زیست شناسی دانش‌آموزان پسر پایه دوم متوسطه

پژوهش در برنامه ریزی درسی
صفحه 99-109
سعید ویسی کهره؛ رسول کردنوقابی؛ مهران فرهادی

10

ادراک معلمان از ویژگی‌های تدریس مؤثر؛ یک بررسی پدیدارشناختی

پژوهش در برنامه ریزی درسی
صفحه 110-122
یوسف ادیب؛ اسکندر فتحی آذر؛ جواد عینی پور

11

تحلیل محتوای کتاب آموزش مهارت‌هایی برای زندگی بر اساس اصول انتخاب محتوا و ارائه راهکارهای اصلاحی از منظر صاحب نظران برنامه ریزی درسی

پژوهش در برنامه ریزی درسی
صفحه 123-134
فرشته حاجی زاده ماهانی

12

بررسی مؤلفه‌های ارزشیابی واحد درسی و اجرای موردی آن توسط دانشجو معلمان مرکز شهیدرجایی دانشگاه فرهنگیان اصفهان

پژوهش در برنامه ریزی درسی
صفحه 135-145
افسانه کلباسی؛ احمدرضا نصر؛ پوران خروشی؛ زینب السادات اطهری


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.