1.

مهارت‌های شهروندی مغفول در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران

صفحه 1-12
محمود بداقیان؛ فائزه ناطقی

2.

تأثیر محتوای طراحی شده بر مبنای هر یک از هوش‌های چندگانه گاردنر در حیطه تعاملی، بر یادگیری دانش‌آموزان هنرستانی، درآموزش ترکیبی

صفحه 13-22
الهه بدیعی؛ مهران فرج اللهی

3.

تبیین و تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی در چارچوب تحلیل انتقادی گفتمان

صفحه 23-35
محمدحسن کریمی؛ شهرزاد شاه سنی؛ فهیمه کشاورزی؛ رضا ناصری جهرمی

4.

اثربخشی آموزش‌های شناختی فعال، غیرفعال و چندحسی بر یادآوری و نگهداری راهبردها درکودکان با نیازهای ویژه ذهنی

صفحه 36-47
علیرضا بلوطی

5.

مدل یابی معادلات ساختاری رابطه بین یادگیری خودراهبر، سبک‌های یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی دانش‌آموزان پیش دانشگاهی مدارس دولتی شهر اصفهان

صفحه 48-60
مجید شریفی قورتانی؛ محمدعلی نادی

6.

بررسی تأثیر کاربرد الگوی تدریس مشارکت حرفه‌ای مراقبت محور بر بعد روانی ـ حرکتی صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری

صفحه 61-69
مریم نوبخت؛ حیدر علی عابدی؛ نسرین الهی

7.

اعتباریابی مقیاس نگرش نسبت به علم در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر اصفهان

صفحه 70-83
اصغر سلطانی

8.

بررسی فرصت‌ها و تهدیدها، قوت‌ها و ضعف‌های کاربست نوآوری‌های هوشمندسازی مطالعه موردی دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان

صفحه 84-98
عشرت زمانی؛ علی قاسم پور؛ رضا همایی؛ ستاره موسوی

9.

تأثیر اجرای شیوه‌های مختلف یادگیری مشارکتی بر خود کار آمدی عمومی دانش‌آموزان

صفحه 99-109
محمد عظیمی؛ قربان کیانی؛ یوسف ادیب؛ موسی پیری

10.

نقش ویژگی‌های بازخورد مؤثر بر انگیزش دانشجویان در یادگیری

صفحه 110-123
حسین سماواتیان؛ حمزه کاظمی مهیاری

11.

بررسی تأثیرآموزش دانش پیش زمینه‌ای بین فرهنگی بر مهارت خواندن زبان آموزان ایرانی

صفحه 124-137
فرهاد قربان دردی نژاد؛ زهرا بیات

12.

اثربخشی بازخورد نوشتاری و شفاهی معلم بر یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی

صفحه 138-151
مرتضی جباریان گرو؛ معصومه خسروی؛ محمد علی محمدیفر

13.

ارزیابی سازوکارهای تجربه‌شده برقراری ارتباط بین آموزش فنی و حرفه‌ای رسمی و بازار کار در ایران

صفحه 152-167
حسین عبداللهی

14.

مقایسه میزان مشارکت دبیران در مدیریت با توجه به سبک‌های تفکر آنان در مدارس متوسطه شهرستان نقده در سال تحصیلی 92-91

صفحه 168-183
کمال نقی پور؛ صادق ملکی آوارسین

15.

بررسی تفکر انتقادی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه

صفحه 184-192
پروانه ولوی؛ سمیه باقرپور؛ جواد شهسواری

16.

مقایسه مهارت‌های اینترنتی و مهارت‌های حرفه‌ای دبیران مدارس علوم فنی و علوم نظری دوره متوسطه دوم

صفحه 193-204
غلامعلی فخاری اشرفی؛ محمد حاجی زاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب