1.

طراحی الگوی برنامه‌درسی آموزش ترکیبی برای نظام آموزش عالی بر اساس الگوی اَکِر

صفحه 1-16
علی اکبر عجم؛ حسین جعفری ثانی؛ محمد اکبری بورنگ

2.

اصلاح برخی بدفهمی‌های دانشی و باوری دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی بر مبنای چهارچوب‌های حل مسئله شونفلد و گانیه

صفحه 17-26
سپیده نوروزی؛ محمود مهرمحمدی؛ ابراهیم ریحانی؛ هاشم فردانش؛ محسن ایمانی نائینی

3.

فراتحلیلی کیفی بر پژوهش‌های انجام شده در زمینه موک (دوره‌های فراگیر گسترده آن لاین و باز)

صفحه 27-41
اسماعیل جعفری؛ کوروش فتحی واچارگاه؛ محبوبه عارفی؛ مرتضی رضایی زاده

4.

بررسی مشارکت علمی و بین‌المللی پژوهشگران ایرانی حوزه برنامه‌ریزی درسی در تولید علم جهانی

صفحه 42-46
محمد حسین زارعی؛ احمد رضا نصر

5.

مقایسه تعلیم دانش‌آموزان ابتدائی مطابق با ارزش‌های اسلامی در کشورهای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان

صفحه 47-55
فرهاد شوره کندی؛ مجید علی عسگری

6.

مطالعه تجربه دانش‌آموزان سال اول متوسطه درباره تخته‌های هوشمند

صفحه 56-66
مصطفی قادری؛ زهرا خوشناموند؛ رحیمه محمدی

7.

تدوین مدلی به‌منظور تبیین و پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی بر پایه نیازهای بنیادین روان‌شناختی و انگیزش پیشرفت تحصیلی

صفحه 67-80
حشمت الله محمودی؛ نصراله عرفانی؛ حسین محققی

8.

تحلیلی بر وضعیت برنامه درسی اجرا شده ریاضیات پایه چهارم ابتدایی

صفحه 81-99
نسرین صادقی اول؛ مقصود امین‌خندقی؛ محمود سعیدی‌رضوانی

9.

تأثیر آموزش حل مسئله بر تغییرپذیری سبک‌شناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانش‌آموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره)

صفحه 100-108
سعید ویسی کهره؛ صدف ایمانی؛ رسول کردنوقابی؛ مهران فرهادی؛ طیبه جوادی ممتاز

10.

آموزش زبان انگلیسی از طریق رسانه‌های نوین با تدوین محتوای ایرانی اسلامی

صفحه 109-117
محسن جان نژاد؛ سعید خزائی؛ حبیب احمدی؛ حسین درجانی

11.

آسیب‌شناسی آموزش به زبان فارسی از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان دبیرستانی کردزبان شهرستان سُنقُر و کُلیایی و ارائه راهکارها

صفحه 118-136
صمد محمدی؛ عباس شکاری؛ سیداحمد مدنی

12.

بررسی رابطه سبک‌های یادگیری با تسلط ربع‌های مغزی دانش‌آموزان دختر و پسر

صفحه 137-145
محمدرضا ناظمی؛ حسن توزنده جانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب