دوره و شماره: دوره 11، شماره 42، پاییز 1397، صفحه 1-230  XML

1

اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر انگیزش تحصیلی و اضطراب امتحان در دانش‌آموزان

صفحه 13-36
حکیمه جلیل‌زاده؛ حیدرعلی زارعی

2

اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر موفقیت تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دختر

صفحه 37-53
اسما فولادی؛ محمدباقر کجباف؛ امیر قمرانی

3

اثر بخشی بازی‌های رایانه‌ای بر توانایی حل مسئله کودکان

صفحه 55-70
مریم تقوی جلودار؛ مهیار حامی

4

تأثیر آموزش بسته فراشناختی (تفکر انتقادی، حل مسئله و فراشناخت) بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه

صفحه 71-90
عزت اله قدم پور؛ زهرا خلیلی‌گشنیگانی؛ مهدی رضائیان

5

الگوی مشترک «بهترین تجارب تدریس »: علّت‌ها، زمینه‌سازها و راهبردها

صفحه 91-115
حمید فرهادی راد؛ سید جلال هاشمی؛ فرزانه رحمتی

6

ویژگی‌های روانسنجی مقیاس دشواری تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه سمنان

صفحه 117-142
زهرا کرمانی مامازندی؛ سیاوش طالع پسند

7

اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی(CMST) بر خودکارآمدی خلاق و اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه

صفحه 143-159
مهدی یوسف‌وند؛ زینب علوی

8

بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش و تدریس در دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: پردیس‌های استان اردبیل)

صفحه 161-185
اسداله خدیوی؛ سیدمحمد سیدکلان؛ توفیق حسن‌پور؛ حسن احمدی؛ حافظ تره‌باری


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.