1.

مفهوم‌سازی برنامه درسی زائد در نظام آموزش عالی ایران

صفحه 1-27
سیده مریم حسینی لرگانی؛ کوروش فتحی واجارگاه

2.

بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های آموزش برای توسعه پایدار در برنامه درسی علوم اجتماعی دوره ابتدایی

صفحه 28-42
مریم رضایی؛ غلامعلی احمدی؛ سیدمحمدرضا امام‌جمعه؛ صادق نصری

3.

دلالت‌های حاکم بر برنامه درسی در رویکرد تعلیم و تربیت اسلامی به پدیده جهانی‌شدن با تأکید بر دیدگاه آیت‌الله جوادی آملی

صفحه 43-56
نجمه سلطانی نژاد؛ نرگس کشتی آرای؛ سید حسین واعظی

4.

مقایسه تطبیقی به‌کارگیری راهبرد مشکل‌محوری در برنامه درسی کارشناسی پرستاری کشورهای امریکا، کانادا و استرالیا و ارائه راهکارهای پیشنهادی در برنامه درسی پرستاری ایران

صفحه 57-66
فاطمه خراشادی زاده؛ حسین کریمی

5.

بررسی یادگیری مشارکتی به شیوة ادارة کشور (در کلاس درس) با طرح همیار معلم در دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم

صفحه 67-79
منصور صالحی؛ کاظم عبداله پور

6.

واکاوی دیدگاه معلمان در خصوص مشکلات اجرایی طرح ارزش‌یابی کیفی توصیفی در کلاس‌های چندپایه و ارائه راهکارهایی برای رفع آن‌ها

صفحه 80-93
حشمت الله مرتضوی زاده؛ محمدرضا نیلی؛ احمدرضا نصراصفهانی؛ محمد حسنی

7.

بهبود ارزشیابی اساتید با استفاده از منطق فازی

صفحه 94-113
ایمان ذباح؛ سعید میرزاده؛ سمانه جعفری

8.

مقایسه ارزشیابی کیفیت برنامه درسی از دیدگاه دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی علوم انسانی

صفحه 114-127
حسین مومنی مهموئی؛ محمد ایزدیان زو

9.

"شما باید بدانید". چالش‌های تدریس خوب در متوسطه چیست؟

صفحه 128-137
صادق زارع صفت

10.

تأثیر روش‌های تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان پایه هفتم در درس کار و فن‌آوری

صفحه 138-150
پرستو حسن پور؛ مصطفی شیخ زاده

11.

اعتباریابی الگوی مفهومی کیفیت‌بخشی یادگیری الکترونیکی

صفحه 151-162
نعمت اله صالحی نجف آبادی

12.

بررسی رابطه بین هوش معنوی، ذهنیت فلسفی و باورهای دینی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه شهر تهران

صفحه 163-173
فاطمه دانشی لیسار؛ علی اکبر خسروی بابادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب