Rahimi, Masoumeh, najafi, amir. (1395). Analysis of Customer's Expectations and Satisfaction in the Zanjan Municipality Using Fuzzy Multi-Criteria Decision Making (FMCDM) Approach. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(21), 47-57. doi: 10.22094/joie.2016.260
Masoumeh Rahimi; amir najafi. "Analysis of Customer's Expectations and Satisfaction in the Zanjan Municipality Using Fuzzy Multi-Criteria Decision Making (FMCDM) Approach". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 21, 1395, 47-57. doi: 10.22094/joie.2016.260
Rahimi, Masoumeh, najafi, amir. (1395). 'Analysis of Customer's Expectations and Satisfaction in the Zanjan Municipality Using Fuzzy Multi-Criteria Decision Making (FMCDM) Approach', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(21), pp. 47-57. doi: 10.22094/joie.2016.260
Rahimi, Masoumeh, najafi, amir. Analysis of Customer's Expectations and Satisfaction in the Zanjan Municipality Using Fuzzy Multi-Criteria Decision Making (FMCDM) Approach. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 10(21): 47-57. doi: 10.22094/joie.2016.260


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب