نوربخش, سید کامران, خیری, بهرام, پشنگ, لیلا. (1391). بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر بازاریابی رابطه¬مند در روابط کامل خریدار- فروشنده (مطالعه موردی شرکت بهمن دیزل). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(10), 65-75.
سید کامران نوربخش; بهرام خیری; لیلا پشنگ. "بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر بازاریابی رابطه¬مند در روابط کامل خریدار- فروشنده (مطالعه موردی شرکت بهمن دیزل)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 10, 1391, 65-75.
نوربخش, سید کامران, خیری, بهرام, پشنگ, لیلا. (1391). 'بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر بازاریابی رابطه¬مند در روابط کامل خریدار- فروشنده (مطالعه موردی شرکت بهمن دیزل)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(10), pp. 65-75.
نوربخش, سید کامران, خیری, بهرام, پشنگ, لیلا. بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر بازاریابی رابطه¬مند در روابط کامل خریدار- فروشنده (مطالعه موردی شرکت بهمن دیزل). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1391; 4(10): 65-75.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب