Tarokh, M.J, Sohrabi, S, Shahriari, H. (1389). B2B electronic market analysis using game theory. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(13), 44-51.
M.J Tarokh; S Sohrabi; H Shahriari. "B2B electronic market analysis using game theory". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 13, 1389, 44-51.
Tarokh, M.J, Sohrabi, S, Shahriari, H. (1389). 'B2B electronic market analysis using game theory', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(13), pp. 44-51.
Tarokh, M.J, Sohrabi, S, Shahriari, H. B2B electronic market analysis using game theory. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1389; 7(13): 44-51.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب