میرابی, وحیدرضا, خیری, بهرام, رضایی, ساناز. (1390). بررسی تأثیر مدل سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(9), 61-98.
وحیدرضا میرابی; بهرام خیری; ساناز رضایی. "بررسی تأثیر مدل سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 9, 1390, 61-98.
میرابی, وحیدرضا, خیری, بهرام, رضایی, ساناز. (1390). 'بررسی تأثیر مدل سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(9), pp. 61-98.
میرابی, وحیدرضا, خیری, بهرام, رضایی, ساناز. بررسی تأثیر مدل سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1390; 3(9): 61-98.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب