اسماعیل پور, حسن, گلدوزیان, امیر. (1390). عوامل مؤثر بر انگیزه خرید آنلاین مصرف‌کننده. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(9), 150-188.
حسن اسماعیل پور; امیر گلدوزیان. "عوامل مؤثر بر انگیزه خرید آنلاین مصرف‌کننده". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 9, 1390, 150-188.
اسماعیل پور, حسن, گلدوزیان, امیر. (1390). 'عوامل مؤثر بر انگیزه خرید آنلاین مصرف‌کننده', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(9), pp. 150-188.
اسماعیل پور, حسن, گلدوزیان, امیر. عوامل مؤثر بر انگیزه خرید آنلاین مصرف‌کننده. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1390; 3(9): 150-188.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب