صفرزاده, حسین, میرابی, وحیدرضا, رضایی, رامین. (1388). تحلیل نقش مؤلفه‌های کانال‌های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), 1-18.
حسین صفرزاده; وحیدرضا میرابی; رامین رضایی. "تحلیل نقش مؤلفه‌های کانال‌های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 1, 1388, 1-18.
صفرزاده, حسین, میرابی, وحیدرضا, رضایی, رامین. (1388). 'تحلیل نقش مؤلفه‌های کانال‌های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), pp. 1-18.
صفرزاده, حسین, میرابی, وحیدرضا, رضایی, رامین. تحلیل نقش مؤلفه‌های کانال‌های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1388; 1(1): 1-18.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب