سعیدنیا, حمیدرضا, نزاکتی, حسین, اشعری, رامین. (1388). شناسایی و اولویت­بندی عوامل اثربخشی تارنمای شرکت‌های خدمات بازاریابی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), 39-58.
حمیدرضا سعیدنیا; حسین نزاکتی; رامین اشعری. "شناسایی و اولویت­بندی عوامل اثربخشی تارنمای شرکت‌های خدمات بازاریابی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 1, 1388, 39-58.
سعیدنیا, حمیدرضا, نزاکتی, حسین, اشعری, رامین. (1388). 'شناسایی و اولویت­بندی عوامل اثربخشی تارنمای شرکت‌های خدمات بازاریابی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), pp. 39-58.
سعیدنیا, حمیدرضا, نزاکتی, حسین, اشعری, رامین. شناسایی و اولویت­بندی عوامل اثربخشی تارنمای شرکت‌های خدمات بازاریابی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1388; 1(1): 39-58.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب