خیری, بهرام, فضلی, محمد. (1388). بررسی میزان کیفیت خدمات خودروهای دوگانه سوز بر اساس مدل رضایت ـ وفاداری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), 99-128.
بهرام خیری; محمد فضلی. "بررسی میزان کیفیت خدمات خودروهای دوگانه سوز بر اساس مدل رضایت ـ وفاداری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 1, 1388, 99-128.
خیری, بهرام, فضلی, محمد. (1388). 'بررسی میزان کیفیت خدمات خودروهای دوگانه سوز بر اساس مدل رضایت ـ وفاداری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), pp. 99-128.
خیری, بهرام, فضلی, محمد. بررسی میزان کیفیت خدمات خودروهای دوگانه سوز بر اساس مدل رضایت ـ وفاداری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1388; 1(1): 99-128.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب