کدیور, پروین, نعمت طاووسی, محترم, علیزاده, فرح. (1391). رابطه سبکهای یادگیری شناختی ( وابسته به زمینه و مستقل از زمینه ) و تفکر انتقادی با خودکارآمدی در دانش آموزان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(13), 101-116.
پروین کدیور; محترم نعمت طاووسی; فرح علیزاده. "رابطه سبکهای یادگیری شناختی ( وابسته به زمینه و مستقل از زمینه ) و تفکر انتقادی با خودکارآمدی در دانش آموزان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 13, 1391, 101-116.
کدیور, پروین, نعمت طاووسی, محترم, علیزاده, فرح. (1391). 'رابطه سبکهای یادگیری شناختی ( وابسته به زمینه و مستقل از زمینه ) و تفکر انتقادی با خودکارآمدی در دانش آموزان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(13), pp. 101-116.
کدیور, پروین, نعمت طاووسی, محترم, علیزاده, فرح. رابطه سبکهای یادگیری شناختی ( وابسته به زمینه و مستقل از زمینه ) و تفکر انتقادی با خودکارآمدی در دانش آموزان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1391; 4(13): 101-116.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب