رسولی, محمدرضا, ناظمی یگانه, فاطمه. (1391). تاثیر سرمایه‌اجتماعی بر نحوه انتخاب منابع‌خبری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), 71-107.
محمدرضا رسولی; فاطمه ناظمی یگانه. "تاثیر سرمایه‌اجتماعی بر نحوه انتخاب منابع‌خبری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 2, 1391, 71-107.
رسولی, محمدرضا, ناظمی یگانه, فاطمه. (1391). 'تاثیر سرمایه‌اجتماعی بر نحوه انتخاب منابع‌خبری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), pp. 71-107.
رسولی, محمدرضا, ناظمی یگانه, فاطمه. تاثیر سرمایه‌اجتماعی بر نحوه انتخاب منابع‌خبری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1391; 1(2): 71-107.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب