رفعتی, جواد, ولیجانی, منصوره, آقاموسی, رضا. (1393). بررسی تأثیر ابعاد یکفیت خدمات بر نگرش لذت جویانه و فایده باور و ترجیح نام و نشان تجاری در صنعت رستورا نهای غذای فوری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(7), 67-83.
جواد رفعتی; منصوره ولیجانی; رضا آقاموسی. "بررسی تأثیر ابعاد یکفیت خدمات بر نگرش لذت جویانه و فایده باور و ترجیح نام و نشان تجاری در صنعت رستورا نهای غذای فوری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 7, 1393, 67-83.
رفعتی, جواد, ولیجانی, منصوره, آقاموسی, رضا. (1393). 'بررسی تأثیر ابعاد یکفیت خدمات بر نگرش لذت جویانه و فایده باور و ترجیح نام و نشان تجاری در صنعت رستورا نهای غذای فوری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(7), pp. 67-83.
رفعتی, جواد, ولیجانی, منصوره, آقاموسی, رضا. بررسی تأثیر ابعاد یکفیت خدمات بر نگرش لذت جویانه و فایده باور و ترجیح نام و نشان تجاری در صنعت رستورا نهای غذای فوری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 5(7): 67-83.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب