تاجر, پگاه. (1392). بررسی انتظارات کاربران و میزان رضایتمندی آنها از خدمات کتابخانه با استفاده از ابزار لایب کوال (مورد مطالعه: کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(21), 63-76.
پگاه تاجر. "بررسی انتظارات کاربران و میزان رضایتمندی آنها از خدمات کتابخانه با استفاده از ابزار لایب کوال (مورد مطالعه: کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 21, 1392, 63-76.
تاجر, پگاه. (1392). 'بررسی انتظارات کاربران و میزان رضایتمندی آنها از خدمات کتابخانه با استفاده از ابزار لایب کوال (مورد مطالعه: کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(21), pp. 63-76.
تاجر, پگاه. بررسی انتظارات کاربران و میزان رضایتمندی آنها از خدمات کتابخانه با استفاده از ابزار لایب کوال (مورد مطالعه: کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 6(21): 63-76.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب