مقدسی, حمید, ولی زاده, سعیده. (1392). سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از دید کاربران با استفاده از مدل لایب کوال. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(20), 97-108.
حمید مقدسی; سعیده ولی زاده. "سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از دید کاربران با استفاده از مدل لایب کوال". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 20, 1392, 97-108.
مقدسی, حمید, ولی زاده, سعیده. (1392). 'سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از دید کاربران با استفاده از مدل لایب کوال', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(20), pp. 97-108.
مقدسی, حمید, ولی زاده, سعیده. سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از دید کاربران با استفاده از مدل لایب کوال. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 6(20): 97-108.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب